Isnin, 11 Ogos 2008

Cara Unik Tambah WANG!!!! Selamat Mencuba!!!

ADUHH!!! BILA GAJI NAK NAIK? BILA !! BILA !! BILA!!

Menghadapi Kemelut Kewangan? Tercari-cari di mana dan cara mengatasinya? Bebaskan! Anda Mampu mengubah gaya hidup anda! Bagaimana? Handphone anda sebenarnya cukup berfungsi. Bukan sekadar gaya komunikasi yang canggih...malah ia cukup berfungsi untuk menjana pendapatan!!! Tidak percaya??!! ia boleh jadi mesin Wang!!! Cukup Mudah!!! Cukup Hebat!!!Pergi Kerja Pagi, Balik Petang……… Dapat gaji bayar hutang.Adakah anda ingin hidup begitu dengan cara hidup lama anda.Rezeki takkan datang bergolek TANPA USAHA !!!Jika orang lain boleh dapat RM1000-RM3000 sebulan, secara part-time kenapa Tidak Anda? Anda pun boleh…Jadilah pengguna bijak. Barangan yang anda beli sebenarnya boleh menjana income yang lumayan!! (Kami mepunyai senarai rekod pendapatan Agent yang mencecah puluhan ribu ringgit sebulan)DI SINI SAYA INGIN MENCERITAKAN KISAH HIDUP Adi Nor Jaffar (Eddie)Founder of Prepaid4U.NetLast Edited: 22 April 2007Assalamualaikum, dan Salam sejahtera pada yang bukan beragama Islam,Nama saya Adi Nor Bin Jaffar, tapi kawan-kawan cuma panggil Eddie. Umur 27 tahun, telah berkahwin dan mempunyai anak seorang berusia 6 bulan 10 bulan setengah. Bekerja sebagai pegawai penyelidik secara kontrak di sebuah agensi kerajaan dengan gaji lingkungan RM2,000 sebulan. (Saya sudah 2 bulan berhenti kerja berkenaan dan kini hanya bekerja sendiri depan komputer di rumah. 24 jam bertemankan anak dan isteri tercinta) Isteri? Suri rumah sepenuh masa. Di halaman ini saya ingin berkongsi Dilemma saya yang mana mungkin ramai yang sama keadaannya dan sejurus itu saya ingin berkongsikan sesuatu dengan semua

Tiada ulasan:

  • http://websms.maxis.com.my/usrLoginSubmit.do